Кастом мопед Cafe Racer Mobylette SP90

Кастом мопед Cafe Racer

Як правило, мопеди рідко вважались повноцінними мотоциклами. Розвиваючи максимальну швидкість до 60 км/год., це було щось середнє між легким мотоциклом та велосипедом. Простота в оформлені документів та відсутність строгого законодавчого регулювання через малий обʼєм двигуна, часто робили їх обʼєктом бажання підлітків. Принаймні, так було колись.

Проте, мопеди, які були доступні у нас в минулому, важко без гримаси порівнювати із сучаснишими або навіть із тими, на яких “розсікали” дороги Європи молоді байкери 70-х, 80-х та 90-х.

Мопед Mobylette SP90

Я не впевнений на рахунок “Карпат” чи “Риги Міні”, але європейські міні-байки після деякої модифікації двигунів та полегшення без проблем дотягуються до позначки 100км/год (зі слів їх власників на Ютюбі).

З вигляду, Mobylette SP90 на фото теж має всі шанси перетнути цю позначку. Легкий, із збільшеним обʼємом двигуна до 70 куб. см., стильним кастом обтікачем із скловолокна для полегшення опору повітря та більшістю деталей удосконалених або замінених на сучасніші, байк, без сумінву, є втіленням культуру Кафе Рейсер на всі 100%. В кінці-кінців, вся ідея кастом Кафе Рейсера – це швидкість та легкість. Ну, і, звичайно ж, стиль (як же без нього). І будь це 1000 куб. см. або ж всього 50 – суть від цього не міняється.

мопед Кафе Рейсер

XTR Pepo – іспанський білдер, який створив цей проект, назвав його “PTT”. Донором для PTT став Mobylette SP90 1975 року. Вилка та литі диски були замінені на покращені Mobylette Cady. XTR Repo встановив нові амортизатори із можливістю змінювати їх жорсткість. Алюмінієві підніжки перенесені на маятник, ближче до амортизаторів, що дає можливість нахилитись більше вперед для мінімізації опору повітря під час перегонів. Щоб поставити деякі нові деталі, XTR Repo довелось дещо змінити оригінальну раму мопеда.

Мопед xtrrepo

Типові для Кафе Рейсерів сидіння та бак були спеціально виготовлені для цього проекту. В принципі, від оригінального Mobylette SP90 не так багато й лишилось, хіба що деякі деталі двигуна та рами. Навіть карбюратор та вихлопні труби замінились більш підходящими для нового іміджу байка.

Останнім “штрихом” стала кольорова тема, виконана переважно в жовтих, червоних та чорних тонах.

Щоб не пропустити жодних новинок, підписуйтесь на нас у Facebook або Twitter.

Marco

Редактор, Автор at Improver