Спрінт-рейсер Ява 350 “Легкий як недільний ранок” від Urban Motor

Ява 350 кастом спрінт рейсер

З першого погляду, важко розгледіти в цьому ретрофутуристичному творінні на фото, добре багатьом знайому модель Яви 350 1964 року. Байк позбувся не тільки оригінальних запчастин, а й більшості деталей, притаманних саме Явам 60-х та 70-х років та й, в принципі, мотоциклам, у звичному уявленні про них. Хіба що, двигун трохи “видає” своє походження, але на цьому вся схожість закінчується.

Мета такого дизайну та конструкції проста – зробити апарат максимально швидким для перемоги в перегонах. “Легкий, як недільний ранок” (“Easy Like Sunday Morning”) – влучна назва, що передає суть збірки.

Jawa
Кастом Jawa 350 “Easy Like Sunday Morning”

Кастом Ява 350 був створений в Urban Motor спеціально для Glemseck 101 – одного з найпопулярніших мото-фестивалів Європи. Швидше за все, UM обрали саме цього донора через потенціал швидкості та момент сили (торк) двигуна, що не поступається мотоциклам тої ж категорії та року випуску, але відоміших виробників.

Суттєво зменшивши вагу та опір повітря, завдяки надтонкій обтічній рамі, команда створила ідеальний спрінт-рейсер.

Ява 350
Кастом Jawa 350. Вигляд збоку

Від оригінального байку в конструкції залишився тільки двигун, вмонтований в тонкий суцільний корпус, що виступає одночасно рамою та сидінням. 23-дюймові колеса нагадують велосипедні і позиційовані спереду та ззаду на одному рівні з рамою, що додає загальному дизайну привабливої гармонійності.

Візуально, мото швидше нагадує велосипед, ніж спрінт байк.

Jawa 350 кастом
Jawa «Easy Like Sunday Morning». Заднє колесо

В технічному плані все просто й ефективно. 350 кубовий двигун отримав належний вигляд і нового карбюратора Jikov, а вихлопна система була позбавлена глушників задля зменшення ваги.
Спеціальну передню підвіску і кермо виготовив Марвін Діель (Marvin Diehl) з KRT Framework. Він також допоміг зробити срібну раму-корпус кастом байка.

Унікальний мотоцикл
Кермо та частина передньої підвіски

Працюючи над проектом на базі донора Ява 350 1964 року, воркшоп поєднав олдскул стиль та сучасний підхід в дизайні. Результат, без перебільшення, “розірвав” всі шаблони про те, як може виглядати мотоцикл. Не дивлячись на дуже вузьке призначення новостворенного кастома, хлопці не полінувались і, полегшуючи мото, також інтегрували унікальну, по своїй суті, концепцію в зовнішній вигляд.

Підписуємось на нас в FB та Instagram, щоб не пропустити нових оглядів.