Husqvarna FE 501 Стріт Трекер “трансформер”

Husqvarna

Працюючи над даним стріт трекером, Девід та Домінік із кастом шопу LOON, керувалися принципом мінімального втручання в оригінальну конструкцію мотоцикла. Так, заводська рама та проводка байка залишилися без змін, що досить рідко зустрічається серед кастомізованих апаратів.

Мотоцикл Husqvarna
Двигун Husqvarna FE 501

Husqvarna FE 501 2017 року – ніщо інше, як мотоцикл із шестидесятисильним двигуном об’ємом 501 куб. см. і невеликою, як для такої потужності, вагою – всього близько 110 кг (240 фунтів).

Байк Husqvarna
Кастом Husqvarna
Husqvarna стріт трекер в комплектації з карбованими колесами

Щоб не зіпсуавти його стокову конструкцію, але надати “свіжого” вигляду та оновити дизайн, замість зварки і різака хлопці використали зроблені на замовлення деталі, що кріпляться до рами болтами.

Серед основних змін, яким піддався FE 501, виділяється:

  • скорочена WP фронтальна підвіска, що помітно опустила передню частину та покращила ходові якості байку
  • паливний бак із сталі товщиною 1,5 мм. з місцем для оригінального паливного насоса
  • обшите шкірою сидіння з алюмінієвою основою та встановленою під ним електронікою
  • а також рама, пофарбована методом порошкового покриття.
Кастом-байк
Вигляд кастом-байку ззаду
Street Tracker

Стріт трекер Husqvarna FE 501 йде в комплекті з яскравою світлодіодною фарою в оригінальному корпусі від від LOON. За словами Девіда та Домініка, безкамерні покришки на колесах, що на фото, значно покращують якість їзди, а отже вони однозначно рекомендують на подібний тип мото ставити саме такі.

Husqvarna FE 501
Husqvarna стріт трекер в комплектації з безкамерними колесами
Кастом шоп LOON

В кінцевому результаті, трекер вийшов таким собі трансформером: кастом-мейд рама під сидіння кріпиться на болти, бак від LOON теж підходить на оригінальні гумові подушки і вся електрика із ідентичними заводським конекторами. Тому, із кастома байк без проблем трансформується назад в стокову версію, яка теж, до речі, непогано виглядає.

LOON кастом мотоцикл