BMW R100RT та R100RS – байки-близнюки від Джонні Нґайена

BMW R100 кафе рейсер

Кастомізація мотоцикла – справа непроста. Розробка унікального байку, побудованого практично з нуля, потребує часу та ресурсів. Зазвичай, такі мотоцикли створюють на замовлення або при наявності надійних клієнтів. В інших випадках, майстри часто використовують готові конструкції і копіюють деталі власних збірок, створюючи кастом байки на продаж.

BMW близнюки

Не секрет, що такий спосіб простіший та, зазвичай, вигідніший для більшості білдерів, але Джонні Нґайен (Johnny Nguyen) з Upcycle Motor Garage розвинув концепцію до нового рівня, працюючи одночасно над двома “братерськими” BMW R100.

Джонні завжди мріяв побудувати кафе рейсер на базі цієї моделі. “У мене була чудова можливість володіти двома такими (BMW R100), тому я вирішив складати їх одночасно” – розповідає він – “Моє завдання – змусити їх виглядати однаково, але по-різному”.

кастом байки-близнюки BMW
BMW R100RT та R100RS. Вигляд спереду

Кастом зеленого відтінку з чорними дисками – це R100RT 1988 року, а інший, пофарбований в класичний срібний колір з білими дисками – це R100RS 1982 року, перший спортивний мотоцикл BMW, випущений в експлуатацію.

BMW R100

“Братерські” байки мають практично однакові двигуни з ідентичним набором модифікацій – в обох випадках це 980-кубовий Boxer Twin, потужністю 70 к.с. та п’ятиступінчатою коробкою передач, з новими вінтажними кришками клапанів та велостоками на карбюраторах.

BMW R100 кастом
BMW R100RT та R100RS. Вигляд ззаду

Для обох байків Джонні Нґайен встановив нові підрамники та замінив амортизатори на центральний моношок для RS і єдиний правий амортизатор Ohlins для RT.

BMW R100RT
BMW R100RT 1988

Зварена сигментальна вихлопна система також побудована по-різному: RS має вихлоп 2 в 1, що виходить знизу справа, а в RT труби зливаються в єдиний глушник Akrapovic під сидінням.

BMW R100RS 1982
BMW R100RS 1982

Відмінності прослідковуються і в підвісці з гальмівною системою: зелений RT отримав вилку від Kawasaki ZX-6R з переднім колесом та гальмівними дисками від Ninja, а срібний RS має комплект від Suzuki GSX-R1000 з гальмівними дисками від ZX-12R.

BMW R100 кафе рейсер

Крім цього, на обидва кастоми були встановлені передні обтікачі BMW R90S від AirTech Streamlining. Цікаво, що Джонні власноруч підігнав їх і вмонтував фари, використовуючи полівінілхлорид (ПВХ) та скловолокно.

BMW R100RS кастом кафе рейсер
Спідометр Motoscope на R100RS

Дійсно вражає те, що Нґайен абсолютно сам працював майже над кожним етапом збірки обох R100. Виключенням лише стало фарбування методом порошкового покриття і обшивка сидіння (хоч матеріал підібрав, знову ж таки, сам білдер) – замша для RS і шкіра з автомобільного салону BMW для RT.

BMW кастом на дорозі
BMW “близнюки” на дорозі